søndag den 5. september 2010

1 lo og begyndelsen på en gæstebog

Lidt sker her da på scrap fronten.
Dette lo fik jeg lavet igår, da vi kom hjem fra Århus.
Jeg er ret vild med det papir, rigtig drengepapir.
Så det blev om en tur på bondegården.
Når vi skal til convention, så skal Helle, Ragna og mig
overnatte hos nogen af Peters og mine venner. Vi har snakket om at lave en gave til dem som tak.
Så det bliver en gæstebog og en lo i en lp ramme. Denne side er det inderste af bagsiden.
Deres "gård" er blevet så utrolig flot, så jeg syntes disse billeder skulle i.

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor sejt med en gave til vennerne - det skal de nok blive superglade for :o) Og ja, papiret på det første Lo er Skønt - men svært at bruge, synes jeg. Her ser det dog rigtig flot ud :o)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

SÅ flot et LO og sikke en flot forside til en gæstebog.
Rigtig god ide

Karina Beck sagde ...

Skønne sider begge to!

Annette / aka sagde ...

Jeg har set det papir, og det er rigtig lækkert. Men til hvad, når man bor i byen og har en pige ?

Hvor sød en ide med en gave til vennerne, men det er vel også lidt af et job, at have sådan en flok scraptøser boende ???? LOL.