onsdag den 29. september 2010

Nyt navneskilt og 2 lo'er

Efter at have læst indlæget på ss,
om at ens navneskilt gerne må fortælle lidt om
hvilken slags scrapper man er.
Ja så bestemte jeg mig for at lave et nyt.
Det er denne stil jeg nyder at lave mest.
Den lille rude har fået et vindue af husblas. Et lo som jeg startede på den anden dag, da jeg havde scrap dag med Helle. Det er Kristina som har klædt sig ud. Den her er fra Kristina var lille. Den har været længe undervejs, for jeg var startet på den inden jeg var til scrap dag hos Helle. Men fik den først færdig i dag, der manglede lige en overskrift

4 kommentarer:

Helle sagde ...

wow total fedt navneskilt. total tim H lol

Annette / aka sagde ...

Haha....Th ? Selvfølgelig. Det var ingen overraskelse. Flot. Og det er jo netop dig.
Lækre lo's.

Gitte Grønfeldt sagde ...

Superlækkert navneskilt - og nogle rigtig søde LO'er !!

Marianne sagde ...

Super dejloge LOs - men jeg synes næsten,a t det var en skam at lave et nyt navneskilt - det andet var da også flot :o)