lørdag den 11. september 2010

Scrapdag hos Helle

I dag har Helle og mig scrappet sammen,
eller det var i hvert falde meningen.
Men med en forestående conventionen,
blev det også til en del anden snak.
Men det er godt at få styr på tingene, førend i sidste øjeblik.
Men jeg fik da lavet disse 3 kort,
plus nogen tags som skal bruges til gavekort.
Det kommer der et billed af senere.
Skal nemlig lige have sat bånd i tagsene.
Th tekst stempel, th fugleburet lavet i en bankoplade
og ms sommerfugle punch. Stempler fra Darkroom door. De er vildt fede til mænd.
Th tekststempel, th paris stempel,
th film strip og en blomst,
som jeg lige nakkede hos Helle... ups. Tak for en hyggelig dag Helle.

5 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Du har da fået lavet nogle fine kort. Det fuglebur i en bankoplade er da bare lækkert! God ide! - Har du så fået lavet en lang liste over hvad du skal have investeret i til convention? hihi

Karina Beck sagde ...

Lækre kort!

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Sikke nogle fine kort. Jeg er vild med det der fuglebur. Lækkert

Ifversen sagde ...

Nej, hvor er det nogle flotte kort :-)

Marianne sagde ...

Dejlige skønne kort... Jeg er især helt absolut vild med det første med fugleburet - det er SÅ flot!!!