onsdag den 8. september 2010

Beautiful blogger award

Jeg har fået denne blog award af søde pips.
Og denne har jeg fået af skønne Maria
Jeg har fået dem af forskellige grunde, som du kan se på pips blog og marias blog.
Når man får sådan en award, skal man fortælle noget om sig selv.
Så læn dig tilbage i stolen og lær mig lidt mere at kende.
1. Jeg startede rigtigt med at scrappe i feb 2010.
2. Jeg nyder humor
3. Ordens menneske, mener det giver et bedre overblik.
4. Jeg er blevet fejl opereret i min ene hånd og ben.
5. Får nogen gange sagt ting, som ingen sammenhæng har
(mén af en lille hjerneblødning)
6. Elsker at shoppe (men det ved i vidst)
7. Elsker at lave mad, sylte og bage.
8. Hvis min kæreste friede ville jeg sige JA
9. Vil for alt i verden ikke undvære mine lange negle, er afhængig af dem.
10. Vil meget gerne lære nye ting omkring scrap.
Nu er det så meningen at jeg kan videre give awarden, hvis jeg syntes at der er nogen som fortjener den.
Jeg har valgt disse skønne kvinder.
Da de på hver deres måde bringer noget ind i mit liv.
Helle - ja vi har jo haft "sølvbryllup"
Marianne - du er en evig kilde til inspiration
Ragna - Fordi at du er dig og det tager jeg hatten af for.

3 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

Prøv at kigge på min blog ;)

Annette / aka sagde ...

Jamen tillykke til os 2 !
Tænk hvad der sker mens vi sidder og hygger os, og spiser laks til ! Se bare hvad det kan ende med. hihi.

Marianne sagde ...

1000 tak :o)
Jeg er rigtig glad for den - men skal lige tænke lidt over, hvem jeg skal sende den videre til :o)