lørdag den 4. september 2010

Torsdagens shopping

Som lovet kommer her lige nogen billeder fra torsdagens shopping.
Toten som jeg længe har været på udkig efter.
Ja den satte Angely til salg torsdag morgen.
Den købte jeg sammen med stemplerne og embossingpulveret fra th.
Derefter gik turen sammen med Ditte ned til Unik. Papirerne og bradsene skal bruges til at lave en lego picnickurv ud af.
Min farbror har snart 25 års jubilæum på lego. Ellers stod den på magnolia køkkenet og nogen blomster som ikke er med her. Og ellers kun th pynt... guf.
Og bare lige for at drille Helle lidt. Th så langt øjet rækker :o)
Der kommer flere billeder i morgen fra de andre shoppe ture.

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Lækker dag, hva' !
Og så kan jeg se, du snart åbner en filial af unikscrap.....LOL.
God søndag.

Helle sagde ...

glæder mig til at se den lego kurv.
den tote er bare lækker og så passer den jo til den "lille" du har.

godt du har så meget tim holtz... så kan du ikke se hvis jeg "låner" lidt lol.

glæder mig til at se mere