lørdag den 18. september 2010

6 lo'er

Dagen i dag blev brugt nede i mit hobbyrum.
Dog er 2 af layoutene nogen som næsten var færdige i forvejen.
Til Dittes Livsmappe nede i børnehaven.
Mesterskabet i at trille æg 2010.
Det kan være lidt svært at gøre så meget,
da billederne er klistret fast. Så vil lige spørge om de ikke bare kan ligge dem løse i lommerne fremover.
Mesterskabet i at trille æg 2009. Ja det er noget tid siden jeg har haft Dittes mappe med hjemme. Og fra bedsteforældredagen. Sommerfuglen er en ms, myrer og græs er qk. Og til kreativ messe i Viborg købte jeg en ms border punch med mariehøns. Oliver havde været i banken på Rømø og pynte juletræet. Det kom i den lokale Skærbæk avis. Det var en af de lo'er som næsten var færdig.
Også fra Dittes børnehave. De er rigtig gode til at tage billeder af børnene.
Her har jeg også bruge mariehøne punchen.
Plan var at denne skulle bruges til lo udfordringerne til conventionen. Men jeg kunne ikke få den til at makkeret, så jeg lavede en anden en. Denne bil kan ikke hedde andet. Der er rigtig mange sjove detaljer på den hvis man kigger nærmere efter. Dette lo fik en plads i min bom album.

6 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

Hold da op du har været aktiv! rigtig lækre ting du har fået lavet. den er bare sød den mariehønepunch.

Jeg har sendt dig en pb på scrapsisters som svar på dit spørgsmål :)

Dorthe sagde ...

Hold da op du har været effektiv i dag :) - Lækre LO du har lavet ... Det ur der sidder på det sidste LO er sejt! Der er i det hele taget mange lækre dimser på. Jeg ved godt sommerfuglen er en Martha Stewart, jeg har punchen (hihi) Så den kommer ikke på min liste *G*. Og jeg har kigget på nye TH dies ved Gitte, men hun har ikke de 2 jeg først og fremmest vil have (endnu) ... Meeeennn som du siger - det ER snart conventiontid *G*

Helle sagde ...

mega produktiv dag søde.
hvor er den marie punch sød til de layouts.

blive spændende at se hvad du vil lave til convention så. et fint tim h layout.

Marianne sagde ...

Sikke en masse - og super fine LOs :o) Dem mariehøne-bort er da bare for nuser :)

Annette / aka sagde ...

Du har da været rigtig flittig !
Jeg synes da, du har fået pyntet de svære billeder fra børnehaven vældig godt. Genkender vist hønsene !
Og den Tim Holtz bil - selvfølgelig ! Det passer jo lige.

Sender dig en pb på ss.

Karina Beck sagde ...

Sikke en masse spændende layouts, du har lavet.