tirsdag den 7. september 2010

1 lo og lidt af hvert...

I dag startede jeg med at lave den ene af lo'erne til conventionen.
Så den får i af gode grunde ikke at se :o)
Jeg fik også lavet lo'et færdig til Sarah og Niels.
Så nu skal jeg ud og købe en lp ramme, men så er gaverne færdige. Lidt forberedelser til conventionen er det også blevet til. Her har jeg lamineret nogen skitser og lavet hul i dem. Og derefter samlet dem i en ring, i orden efter 1 billed, 2 billeder osv. Jeg fik lige lyst til at prøve at lave nogen lysestager, af nogen små glas som jeg var lige ved at smide ud igår. Jeg har brugt en ms punch, skeletblade og en rose.

4 kommentarer:

Helle sagde ...

uhhh det ser godt ud. de skal nok blive glade for gaverne.
de lysestager skal nok blive gode værtinde gaver med mindre du selv vil bruge dem. der er rigtig søde

Marianne sagde ...

Super dejlige LOs - og de lysestager er da for lækre!!! Fed idé :)

Dorthe sagde ...

Lækkert LO igen. :) de lysestager er da bare rigtig fine - sikke en god ide. Jeg har også lige printet udfordringerne til convention ud - hihi... måske jeg endda forsøger mig med et LO.

Annette / aka sagde ...

Nåå, hemmeligheder.....!!
De der skitser er bare en god ide. Den ide tror jeg jeg snupper - en dag jeg får tid...
Og rigtig søde stager. Smart ide.