søndag den 5. september 2010

Fredagens og lørdags shoppingtur

Fredag var der jo kreativ messe i Viborg.
Helle, Janni og mig tog afsted sammen.
Vi stod ved en stand som ikke umiddelbart solgt noget scrap.
Pludselig siger Helle, Vibeke th blomsten.
Så var det med at handle hurtigt, da jeg i længe har forsøgt at få fat i den. Et andet sted købte jeg nogen brads som forstille burger og pomfritter.
Blonder fra et sted. Og glossyen er købt hos scrapper. Og indtil i fredags kunne jeg sige, at jeg ikke ejer rub on.
Men det gør jeg nu. De passer til min jule serie, så jeg kunne ikke lade være. Scrapper var der og hun havde mange gode ting med. En længe ønsket punch med mariehønen fra ms. Papir, nummerplader til kun 6 stk. og masser af minialfabeter til kun 15 stk.
Scrapbookfun var der også. Th kassen, flos og de 2 papir pads Oliver og Olivia havde jeg bestilt på forhånd. Eller fandt jeg nogen chipboards, th jule gunger og 3 lilla dabber.
Multi scrap skulle vi jo også lige forbi. Her blev det til flere chipboards og noget embossing pulveret. Jeg har valgt at vente med at købe papir indtil conventionen.
Hobbyboden er jo altid et besøg værd. Die cuts, chipboardsene og en hel serie papir fra Ridderholm
var bestilt på forhånd. Papiret er til en candy som jeg har planer om. Resten blev fundet på standen. Qk die, th die, masser af symboler og sølv papiret fra Qk
Denne kom med posten lørdag. For et stykke tid siden kom jeg til at byde på nogen skeletblade på ebay, dem vandt jeg.
Denne kom også lørdag, og var noget som jeg havde købt over ebay. Ham den grimme fangede den desværre, så den blev lige lidt dyrere end beregnet. Men man kan jo ikke vinde hver gang :o)
Lørdag tog manden mig med i Panduro. Der var ikke meget som fangede min interesse. Så det blev til 24 stykker papir og 2 nye stempler. Og nu er der indkøb stop indtil conventionen d. 2. oktober.

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hvor har du da shoppet. Og hvor har du fået mange gode ting. Helt vildt.
Men nu er der selvfølgelig næsten også 1 mdr. til, du skal handle på convention. Håber du klarer det. LOL.
God søndag med alle dine indkøb. For mon ikke det skal afprøves.

Helle sagde ...

kan du mon holde det købs stop?

lækre dies du har fået. og glæder mig til at se når du bruger rub ons.

er du sikker på at noget af det ikke er mit? lol

Marianne sagde ...

Sikke en masse :o) Og nogle skønne ting... Meeen... jeg er nu alligevel ikke fristet til at købe noget - ikke endnu i hvert fald - tihi :o) :o)

Dorthe sagde ...

Er du vild en masse lækkert du har fået købt :) Heldige asen - hihi.
Nu har jeg slettet mig som følger herinde - og meldt mig på igen... af en eller anden grund har jeg ikke fået opdateringer herfra i efterhånden lang tid. Så nu må jeg se om det hjælper. Kan du have en god uge. Hov forresten... lækkert LO herover også