torsdag den 23. september 2010

1 lo og et glas syltetøj i forklædning

I dag fik jeg ind i mellem dagens gøremål lavet dette lo.
Det er også til dittes livsmappe nede i børnehaven.
Hun elsker når de går en tur ned til bækken og leger.
Jeg har brugt masser af liquid pearls til at lave solen, cirklen og pilen på ditte. Den røde blomst er lavet ud af blonder og spanden er embosset med 2 slags distress.
Låget af syltetøjet. På den lille tag (lavet af spellbinder) kan man se hvornår syltetøjet er lavet. Billedet forfra, blev desvære ikke så godt. Men har punchet med en ms borderpunch og labelen er lavet med en spellbinder.
Her er lige et billed fra siden, så i kan se blonderne som kom på. Alt er sværtet med distress for at give det lidt gammelt udtryk.
Syltetøjet er til børnenes reservebesser.
Så gik jeg i gang med et lo fra Sille (kristina) var lille,
men det blev ikke færdig i dag. Så det må i have tilgode.

6 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Sødt foto fra bækken, du har lavet til dejligt lo. Og så kan jeg se, du skal ud og købe ny liquid pearls....Der er godt nok mange prikker. Og det er bare flot.
Det er marmeladeglasset også. Rigtig fint.

Helle sagde ...

skønt lo med ditte.. ser godt ud.

og flot pyntet marmelade glas.den skal de nok blive glad for

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Så fin et LO du har lavet.... ser flot ud med alle de der perler og så den røde blomst og spanden
Smuk krukke med så fine detaljer... den gad jeg da godt ha :-)

Anja sagde ...

rigtig sødt pyntet sylteglas,det er meget hyggeligere med sådan et på bordet!

Karina Beck sagde ...

Hvor er det et dejligt layout, med masser af aktivitet og alligevel ro i layoutet. Flot.
Og lækkert pyntet glas.

Marianne sagde ...

Rigtig lækkert glas - og jeg er simpelthen så vild med den "sol", som du har lavet på LOet - det må jeg prøve :o)