onsdag den 1. september 2010

Nåede jeg målene for august..

Hvad nåede jeg her i august: 1. Scrappe sammen med Helle, Ragna og Marianne. (nej desværre ikke) 2. Begynde at rydde op i rummet, hvor jeg skal have mit nye hobbyrum. (ja nåede endda at få det hele på plads) 3. Lave 2 æsker. (ja fik også lavet flere end 2) 4. Få styr på lommerne til diverse bøger. (ja) 5. Begynde min "bom" (på opfordring af Helle) (ja fik lavet 2 bom'mer) 6. Gør lo'er færdig til Martin (bestillingsarbejde) (fik lavet de 2 jeg manglede) 7.Lave noget til Olivers tavle. (ja det fik jeg også gjort - der kommer mere i september) 8. Scrappe sammen med andre. (fik scappet sammen med de kreative høns) 9. Scrappe nogen af børnenes sjove kommentar. (ja tror jeg fik scrappet 4 eller 5 lo'er) 10. Mindst 5 lo'er om ombygningen. (nåede lige 5 stk.) 11. Ordne de fremkaldte billeder. (ja og nu er der kommet nye) 12. Starte på albummet om Margits begravelse. (fik lavet 1 lo - der hænger jeg godt nok i bremsen - det er for hårdt) 13. Scanne gamle billeder ind (så de kan bruges til kort - måske andre er interesseret) (de ligger på bloggen) 14. Lave mindst 2 vintage lo'er. (fik vidst også lavet flere) Jeg har ikke fået talt hvor mange lo'er jeg har lavet i august, men det gør jeg senere i aften. Jeg har lavet 33 lo'er i august ialt 250 stk siden midt i februar i år.

5 kommentarer:

Bertram sagde ...

Jeg ville blive vildt stresset hvis jeg satte mål for mig selv på den måde SMIL
Fedt med alt det du når og måske er ideen også bare at man ikke skal få stress over det man så ikke når.
Jeg ville tilmelde mig som fast læser under det nye navn, men den fortæller mig at jeg stadig er tilmeldt, også på dit nye blognavn, så jeg prøver og ser om du stadig dukker op hos mig når der kommer nye indlæg. Ellers må jeg på den igen.

Helle sagde ...

hvor er det flot nået. og skønt rum du har fået dig

Dorthe sagde ...

Hej du.
Jeg ka sgutte rigtig finde ud af om det her blognoget stadig virker efter du har skiftet navn. Når jeg i dag har klikket på "den kreative side" i min blogliste siger den at siden ikke findes - men nu klikkede jeg herind via en kommentar du har smidt på min blog - og nu kom jeg ind. Nå... finder vel ud af det engang - hihi.
Sikke flittig du har været - det er da helt vildt!

Annette / aka sagde ...

Nu kom jeg ind via en kommentar på min egen blog. Gad vide om computeren selv finder ud af det.
Men hold op for mange mål du har. Hvordan overkommer du det ?
Jeg ville stresse, og slet ikke finde fornøjelsen i det. Kan sagtens være 14 dage om et lo !
Det er bare helt vildt med dig.

Marianne sagde ...

Og så fandt jeg også herind igen. Sikke en masse du har nået - det er da helt vildt!!