lørdag den 28. august 2010

8 lo'er fra scrapdagen

I dag skulle jeg have haft besøg af Ragna. Tsc, Helle og Janni
Ragna skulle til en fest, som var blevet flyttet,
og Tsc havde det ikke godt. Og det skal der være plads til.
Det er ikke rart at have smerter.
Et lo fra Oliver gik i børnehave. Igen et dårligt billed, men historien er der. Den er liftet efter en af tsc's lo'er
Oliver overnattede i børnehaven. Den er også liftet fra Tsc.
En god slædetur er ikke af vejen.
Ja det har været en Oliver dag i dag :o)
Et enkelt lo om Marianne. Den dag hun bestod sit grundforløb som kok.
Denne er liftet efter skitsen i ss magasinet. Det er den sidste af mine bestillings lo'er. Så nu kan han bare komme og hente dem :o)
En tegning Oliver har lavet i Troldebo. Jeg syntes det er svært at gøre alverden ved sådanne tegninger. Men har i nogen gode ideer modtages de med kyshånd. Jeg håber at i har en god weekend.

5 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

Sikke nogle flotte LOs. Det er nogle rigtig gode ting du har fået scrappet.
Tegningen behøver egentlig ikke mere end det du har gjort. Lidt tekst og noget baggrund og så ser man jo kunstværket rigtig godt!

Dorthe sagde ...

Hold da op... har du lavet alle de LO på en dag? :O ... Flotte er de ihvertfald! Og ja... jeg har meldt mig til convention - weee... og jeg GLÆDER mig *SS* Håber da vi ses derovre.

Annette / aka sagde ...

Alle de lo'er på en dag. Du godeste. Men flotte allesammen. Den sidste tegning skal da stå alene. Det er jo ikke dit scrap man skal se, vel ? Det er tegningen. Så det er sådan det skal være.
Hav en god søndag.

Helle sagde ...

Kan se du har nået mere efter jeg smuttede. rigtig søde. glæder mig også til at se det lo du har gang i at lave til convention..

Marianne sagde ...

Ville ønske, at jeg havde været der, så jeg kunne se dem IRL! De er skønne allesammen - og en fed idé at scrappe en tegning...