søndag den 1. august 2010

Målene for august 2010

Mine mål for august måned. Der er ikke mange, for jeg er stadigvæk i arbejdsprøvning i denne måned. Og jeg ved at energien ligger på et minimum når jeg har ondt. Men lidt er vel bedre end ingenting. Især et af målene er svær for mig. Og det bliver at begynde på at lave bogen om Margits begravelse. Hun var Dittes dagplejemor og som en mor for mig. Så da Preben her i sommerferien spurgte mig om jeg ville lave den, kunne jeg ikke andet end at sige ja, med en klump i halsen. Der står man med følelsen af at græde fordi at det er en som betyder så meget for mig og smile fordi at jeg blev bedt om det, fordi Margit elskede de ting jeg lavede. 1. Scrappe sammen med Helle, Ragna og Marianne. 2. Begynde at rydde op i rummet, hvor jeg skal have mit nye hobbyrum. 3. Lave 2 æsker. 4. Få styr på lommerne til diverse bøger. 5. Begynde min "bom" (på opfordring af Helle) 6. Gør lo'er færdig til Martin (bestillingsarbejde) 7.Lave noget til Olivers tavle. 8. Scrappe sammen med andre. 9. Scrappe nogen af børnenes sjove kommentar. 10. Mindst 5 lo'er om ombygningen. 11. Ordne de fremkaldte billeder. 12. Starte på albummet om Margits begravelse. 13. Scanne gamle billeder ind (så de kan bruges til kort - måske andre er interesseret) 14. Lave mindst 2 vintage lo'er.

3 kommentarer:

Bertram sagde ...

Jeg synes da nok at der er mange mål. kan godt forstå det bliver svært med mål nummer 12, men mon ikke det kommer til at opleves som terapi.

Annette / aka sagde ...

Puha. Sikke mange mål.
Jeg glæder mig til at følge med i dine projekter. Skal du have nyt hobbyrum ? Spændende !
God arbejdslyst, og god mandag.

Marianne sagde ...

Det lyder som nogle spændende mål... Men kan godt forstå, at det bliver svært med dit mål nr. 12... Jeg går også stadig rundt og overvejer at scrappe flere far-billeder - men jeg kan bare ikke....