onsdag den 11. august 2010

1 origami taske mere..

Jeg har taget det stille og roligt i dag. Er for kvæstet efter igår.
Men jeg har da fået pakket nogen kasser. Og når Peter umiddelbart har fri i morgen, så der det jo med at være klar, så han kan hjælpe mig. Mangler nogen plader ned til hobbyrummet og nogen enkelte møbler. Men ellers så er det kasser der skal køres derned og pakkes ud.
I dag har jeg lavet denne taske.
Syntes at det var så længe siden, at jeg har lavet en af dem.
Jeg har brugt en ny ms punch til hanken, som jeg også købte hos unik i mandags.
Den passer rigtig godt til at lave hank eller border med.
Tusind tak for alle jeres kommentar. De varmer sådan i denne tid.
Misforstå mig ikke, de varmer altid. Men hvis man ikke er helt oppe, så hjælper det mere.

4 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Mums den punch er lækker - den må vist på ønskesedlen - hehe.
God arbejdslyst i morgen *S* - glæder mig til at se billeder.

Helle sagde ...

sød box/æske.
håber du er ved at få det bedre søde. glæder mig til at se dig få det hele på plads.. knus

Marianne sagde ...

Den er vildt sød :o)

Annette / aka sagde ...

puha. Det blev vist et dyrt besøg her hos dig ! haha. Den MS punch - sådan en må jeg osse have skrevet på ønskesedlen. Og den er lang....
Sød, sød taske.