søndag den 22. august 2010

1 lille bog + 4 lo'er

Først syntes jeg, at i skal se den lille bog her,
som Peter kom med til mig i dag. Med gothiske bogstager (hedder det ikke sådan) En sød seddel der en dag sad på Dittes rum. Kort efter at hun var startet i skovbørnehaven. Denne er lavet efter skitse # 51 fra creativ scrappers. Kristinas første jul.. puha.. det er længe siden. Næsten 16 år siden, så kan i se hvor langt jeg er nået med hendes bog.
# 52 fra creative scrappers
Billeder fra Olivers tid i Troldbo, som er børnehaven på Rømø
# 59 fra creative scrappers
Man kan helt sumpe hen til dengang. :o)

6 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

Det kunne være rigtig sjovt at mødes på en convention på et tidspunkt :) Hvor er det nogle dejlige LOs - dine børn vil elske dig for dem senere :)

Annette / aka sagde ...

Ja, dejlige lo'er.
Og jeg kan godt høre, du sidder og bliver helt nostalgisk.....hihi.

Charlotte Ravn sagde ...

Uh en lækker lille bog! Og sikke nogle fine layout, det er så fedt at du har scrappe beskeden fra børnehaven!

Helle sagde ...

hvor er den lille. og så vidt jeg ved hedder Cille da Kristina ikke Kristian lol

Mio sagde ...

Lækker bog, så fin og lille bitte : )
Dejlige Lay outs, sødt med din lille besked.Det vækker så mange minder : )
Uha tør slet ikke tænke på når jeg giver med i krig med alle billeder fra dengang ungerne var små, mon man får lavet noget, eller bare sidder med et stort smil ???
Man kan nu godt savne det, især nu hvor jeg lige har sendt min datter afsted på efterskole, i søndags, synes jo her er SÅ tomt *GG*

Marianne sagde ...

Dejlige Los - og jeg kan især godt lide det med den lille seddel :o)