fredag den 6. august 2010

2 lo'er fra en hyggelig scrapdag sammen med tøserne

I dag har vi været nogen tøser samlet, hos mig til scrap.
Så tak til Helle, Janni og Marianne for en super hyggelig dag.
De 3 forgående loer har jeg også fået lavet i dag.
Et af mine mål for denne måned, var at scrappe de sjove bemærkninger,
som børnene her i huset kommer med. I denne er alle 3 børn involveret. Denne gang er det kun Ditte. Hun kommer nu også med mange, det må være alderen. Papiret er fra th lost and found. Det blev til 3 lo'er med sjove bemærkninger. Igen tusind tak for en smadder hyggelig dag.

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Du har da været flittig til den hyggedag.
Og hvor er de fine de Lo'er, med sjove historier.

Marianne sagde ...

Tihi - hvor godt med kommentarerne :o)Hvilket minder mig om, at jeg vist stadig mangler for maj og fremad... De ligger bare på papirer og flyder rundt omkring :o)

Maria Krumbaek sagde ...

sikke lækre LOs og nogle rigtig gode ting du har fået scrappet - det bliver dine unger glade for senere :)