onsdag den 25. august 2010

3 ombygnings lo'er

Det har lagt lidt stille med at få scrappe i denne måned.
Men har nok lige brug for at få fundet en vis rutine i min hverdag igen.
Denne blev et opslag på en "tavle"
De hvide bogstaver er lavet med th vintage market
og til de sorte har jeg brugt santa's workshop

creative scrappers #58

Ja hvad scrapper jeg render og huller for!! Så har Peter en mulighed for senere at se hvor drænet f.eks ligger. Og det ved jeg han meget gerne vil :o) Så kom der beton... En skøn dag for så kom vi et skridt nærmere, med at kunne komme ind i vores hus igen. Gud ske lov er den tid overstået, selv om det var en sjov tid. Jeg vidste aldrig hvor mange jeg f.eks havde til aftensmad. En aften var vi bare os selv (5 mand) da jeg gik i gang med maden. Inden jeg var færdig og klar til at sætte på bordet, ja så var vi 12 mand. Hvor var der mange gode timer og hyggelige snakke, godt vi havde et ekstra køkken. Ellers var det nok aldrig gået :o) Ombygningen stod på i ca. 1 år. Og i det år endte der med at være en fast gruppe som hjalp os. Vi tilbragte mange timer og middage sammen. De som hjalp os er i dag, som en del af vores familie, for vi kender hinanden på godt og ondt. De fleste er unge drenge (i tyverne og en enkelt har rundet de 30) men de har i det år været så tæt på mig, så de lidt ser mig som en reservemor. Og sådan er det stadigvæk, når nøden er størst eller ved tvivl så ved de godt hvilket nummer de skal ringe :o) men skønt at det er sådan.

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Puha, jeg bliver helt træt ved synet af alt det arbejde. Men sjovt at se tilbage på. Ikke ?
Jeg har også foto af rør og installationer under gulve og bag vægge - men har dog ikke scrappet dem. hihi. Nørd !
Og sikke heldig du er, med alle dine "reservebørn". Ja, sådan en tid kan give gode venskaber.

Bertram sagde ...

Åh hvor dine Lo's vækker minder. Jeg har billeder liggende meget lig dine. Glad for at DET er overstået og vores ombygning tog endda kun 3 måneder.
Det varede lidt inden jeg kunne se hvad billederne i midten var om. Hele dit LO siger vintage og romantik, så jeg grinte da jeg rent faktisk SÅ billederne. Lækkert!

Maria Krumbaek sagde ...

Hvor er det nogle sjove ting du har scrappet - det er jo sjovt at have!
Jeg kan rigtig godt lide det LO med creative scrappers - det er så lækkert!

Marianne sagde ...

Hvor er de bare flotte - især det midterste :o) Opsætningen og farverne er bare super!!