tirsdag den 10. august 2010

Det går fremad..

Det går lidt fremad med det nye hobbyrum.
I dag har jeg været ved at køre møbler derned på sækkevognen.
Billedet er taget fra døren. Så det er venstre side af rummet.
Der skal en sort reol mere derind. Bag de 3 reoler skal der være 3 spånplader.
Så kan jeg nemlig selv sætte galleri hylder op.
De hvide "reoler" passer lige til 12" x 12" papir.
Foran de sorte reoler skal mit skrivebord stå.
Og op imod mit skrivebord skal der sættes et andet bord.
Så det danner et T. Og så skulle der være plads til at scrappe sammen med flere.
Billedet er taget fra døren og lige frem.
I forgrunden kan man se mit "værkstøjsbord" hvor biggen f.eks kan stå.
Der kommer til at stå flere reoler ude ved væggen.

Og så højre side af rummet.

De 3 skabe i hjørnet er med glaslåger til udstilling af de æsker jeg laver. Der kommer 1 reol mere til udstilling. Og så måske en kommode til lager tingene

Det sidste billedet.
Er lige indenfor døren til højre.
Hvor ditte skal have sit eget hjørne med bord og stol. Hun glæder sig helt vildt.
Siden disse billeder er taget, er hendes bord og stol sat op. Og hun har været nede og ligge sine ting på plads i reolen.

5 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Nå da, hvor ser det hyggeligt ud. Og stort. Håber vi får flere billeder af projektet.
Jeg håber for dig, at du må få mange hyggelige timer i de nye omgivelser, og kan slappe af med scrap. (Har læst din beskrivelse fra igår.)
Hilsen fra en der selv prøvede turen engang.

Marianne sagde ...

Det ser rigtig stort ud :o) Glæder mig til at se det IRL om en 3 ugers tid...

Dorthe sagde ...

Iiiih hvor er du heldig! Sådan et rum vil jeg også ha *G* - Tillykke med det - jeg er sikker på det bliver rigtig godt!

Maria Krumbaek sagde ...

Det bliver da bare rigtig rigtig godt :) Glæder mig til at se det færdige resultat :)

Helle sagde ...

uhhh er du sikker på der er plads til os andre når du er færdig hihi. glæder mig til at komme forbi og kigge