mandag den 23. august 2010

Vintage udfordringbloggen

Vintagebloggens udfordring #5 lyder:
altered items
Kravet er at de vil se et billed af projektet inden man går i gang.
Jeg har valgt en tobaksdåse. Jeg startede med at klippe bazzill kraft til, så det passede rundt om æsken og til låget. Det blev malet med crackle paint - picket fence Derefter har det fået en tur med paint dabber - expresso Paint dabber kom jeg på et stykke cut'n dry foam. Jeg har valgt at lave den i herrestil, da der ikke så tit er noget til mændene. Hanken og hængslerne er fra th's hardware findings og lavet i læder.
Stemplerne er fra th og teksten fra darkroom door. Og så har jeg brugt skrue brads til at sætte hank og hængsler fast med.
Meningen var at det skulle ligne en kuffert,
og det syntes jeg lykkes :o)

11 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

mega flot og meget maskulin :)

Dorthe sagde ...

Den har du godtnok lavet hamrende flot!
Mums.

Annette / aka sagde ...

Bare så flot - en rigtig herreting. YES !

Filharmonica sagde ...

Kjempeflott eske ;-) Tusen takk for at du deltar i vintageutfordringen!

Mio sagde ...

Den er bare rigtig flot, god ide at bruge læder, det giver et rigtig lækkert look : )
Kan godt forstå at du synes den ligner en kuffert, det gør den jo *GG*

Marianne sagde ...

Hvor er den bare super flot og lækker :o)

Benita sagde ...

Helt enig med dig i at det er lykkedes at få det til at ligne en kuffert. Den er super sej og meget maskulin.

tusind tak for deltagelsen i vintageudfordringen.

Bertram sagde ...

Sikke en forandring. Den er blevet så flot og meget maskulin.

Linda sagde ...

Hold da op hvor er den flot, en super ide til en mand

Dorthe/Dob sagde ...

Nej,hvor er den blevet fin.
Den bringer utrolig mange minder frem hos mig. Jeg kan huske denne kasse fra min bedstefar :)

Tak for din deltagelsen i vintageudfordringen

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er den bare blevet super lækker.
Jeg har faktisk også sådan en dåse, som jeg har fået på tobaksfabrikken, hvor jeg arbejdede i 19 år