fredag den 20. august 2010

Nærbilleder fra scraprummet

I dag fik jeg så taget mig sammen til, at få taget billeder af mit nye hobbyrum.
Her har Ditte sit hjørne med egen reol og skraldespand. Et gammel arkivskab (tror jeg nok det hedder) Ovenpå står det meste af mit papir. Jeg har valgt at ligge mine ink pads med blending tool i den øverste skuffe. Derefter følger det ned af, som det nu passer lidt sammen. Mine gallerihylder med liquid pearls, embossing pulver, crackle paint, stickles, glimmermist, maling og paint dapper. Under hylderne har jeg valgt at sætte mine ms punch, da jeg bruger dem tit. Oven over gallerihylderne er det indtil videre meningen, at det skal være min gæstebog. Så dem der kommer og scrapper sammen med mig, får udleveret en tag og skal så pynte den efter eget valg og sætte navn på. til sidst kan det jo ende med en inspirations væg :o) Helle har allerede pyntet en tag. Lidt længere nede på væggen hænger en marolle stang med thickers. Under den hænger nogen stænger jeg engang købte billig i kvickly med mine spellbinders og diverse smykker til scrap. Reolerne under gallerihylderne. Der står de albums jeg har gang i lige nu. Mine stempler, bånd, udstandsede bogstaver og billeder.
Og se der er plads til mere indkøb... griner.
Mine Hvide reoler, som bare skulle smides ud. Øverst er mit mosgummi og garn til at hækle blomster af. Ellers har jeg lagt mine papire pads (tror jeg det hedder) De nedeste 2 hylder har Ditte fået.
Den første reol indeholder papir, knapper, halv perler, tags, chipboards, bling, gamle bøger, diverse pynt og på øverste hylde er mine blomster delt op i farver.
Den næste reol indeholder også papir, stof, blonder, klister blonder, lak/segl, glimmer, blæk, stempler, diverse pynt og en kurv med julepynt.
Min punch reol. Den er simpelthen super. Manden ville ikke bruge den til værktøj, så vil jeg til mit værktøj. De er inddelt efter f.eks stjerner, hjerter, fest, baby osv.
Reolen nedenunder er til alle de forskellige ting, som jeg har til pyntning.
Værktøjsbordet. Her har jeg valgt at stille biggen og de forskellige dies. Neden under er zutter, i top og plader til embossing.
Endnu et gammelt arkivskab. Denne bruges til lager ting, som f.eks ekstra tape, dew drops, blonder, værktøj osv.
Jeg valgte i samråd med Helle og min kæreste at få 3 borde. Så er der nemlig god plads til i alt 7 scrapper hele tiden.
Jeg fik også mit elskede tråd net med ned i mit nye rum. Den vil jeg helst ikke undvære, da den giver et godt overblik over bånd og blonder som er for stor til toten.
En reol til ekstra ting, så som perler, stickers, bøger og mange andre ting.
Sådan kan 25 kvm. indrettes :o) Hvis i har spørgsmål, så bare skriv. Så besvare jeg dem i det næste indlæg

6 kommentarer:

Bertram sagde ...

HOLD DA OP, sikke et scrap rum. Jeg er overhovedet ikke grøn af misundelse. Da jeg lige så de første billeder tænkte jeg "AHA, her er en ligesom jeg der ikke har så meget plads" *GGG*

Fed indretning og lækkert der er plads til så mange. God ide med tagsene på væggen.

Annette / aka sagde ...

Har da aldrig set noget lignende. Min kæbe hænger nede på bordet.
Først tænkte jeg lige, at det var en stor og dejlig scrapbutik du havde - for det er dog utroligt.
Vildt, vil jeg sige.
Du skulle lige se den kuffert og det halve skrivebord, hvor jeg har mine ting.
Og dejligt at se, at du er ved at lære næste generation op.

God weekend til dig i dit nye rum, for jeg går ud fra, at du bor der hele tiden !!

Maria Krumbaek sagde ...

WOW!! det er altså noget af et rum du har fået dig der :)

Dorthe sagde ...

Vildt! Og mine veninder siger at jeg har meget... *GG* - Næste gang de siger det viser jeg dem din blog ... hihi.
Hvor er det lækkert! Jeg kommer gerne og "pynter en tag" *G*.
Tillykke med det total FEDE rum, hvis jeg havde det ville jeg nok nærmest bo der.

Marianne sagde ...

Hvor ser det bare flot ud - og nøj, du har mange scrapting :o) Her kan jeg slet, slet ikke være med :o)

Helle sagde ...

hihi jeg har været der. Glæder mig til at scrappe der sammen med Marianne, Ragna, janni og dig på lørdag.

godt at se du har fået det ekstra bord med. vi ses