tirsdag den 3. august 2010

1 lo til vintage udfordrings bloggen

Vintage udfordringen har lagt en ny udfordring op:
Brug blomster.
Her har jeg valgt at lave et lo med min dejlige kæreste.
Hans far var garde, og peter blev anbefalet at melde sig til garden,
men valgte ikke at gøre det.
Jeg har brugt blomster fra wild orchid, hobbyboden og 1 som jeg har byttet mig til på ss.
Jeg har brugt nogen af de nye stempler fra Darkroom door. De kan købes hos unikscrap.
Jeg har liftet den fra Benita "tidlig skadet 100% teknisk nørd" (28/7-10)
Dette er et lo jeg virkelig har nydt at gå og nusse om i nogen dage... skønt :o)

7 kommentarer:

Helle sagde ...

mums det er virkelig lækkert...
lækre farver, stempelsæt, blomster mm
fedt fedt fedt

Benita sagde ...

JEG ER BLEVET LIFTET!!!Wauw! Det er stort.

Dit layout er blevet vildt flot. Det ser godt ud med blomsterne i hjørnet, og jeg elsker blandingen af dine egne hjemmelavede og købte blomster. Det er du altså sluppet ret godt fra. :)

Tak for deltagelsen i vintageudfordringen og tak fordi du har lavet et layout i stedet for et kort. Det er dejligt at se at der også er nogen der laver andet end kort. :)

Bertram sagde ...

Skønt LO, elsker farverne og opsætningen.

Marianne sagde ...

Det er blevet virkelig flot - og vintagefarverne er bare lækre!!

Annette / aka sagde ...

Rigtig flot lo. Jeg kan især godt lide den "klump af dims og blomster". Lækkert. (sådan en klump hedder vist noget på scrap-sprog ?)

pojjo sagde ...

mycket flot :D många fina detaljer att se på

Linda S. L sagde ...

kjempe flott LO!
fine detaljer :D

takk for at du deltar på vår utfordring hos vintage udfordring :D

klemmm fra Linda