mandag den 9. august 2010

Jubiiii.... Og en forstående mand

Først et kæmpe jubiiii........
Jeg har været i arbejdsprøvning og det skulle slutte d. 27/8-10.
I dag havde vi så møde på stedet med min sagsbehandler og min dejlige kæreste.
De fandt frem til at de ikke manglede at afklare mere ang. mig.
Og at det var bedst at stoppe i dag, da min krop slet ikke kan holde til det.
For at nævne en af tingene, så har jeg tabt en del kg. på blot små 2 mdr.
Der blev taget en tung "byrde" af mine skulder.
Så nu står den på reakreation til mig, så jeg kan komme ovenpå igen.
Men nu til den forstående mand.
Peter syntes at mødet var positiv og at det var skønt for mig,
at jeg måtte stoppe øjeblikkeligt.
Så da vi var kommet ud derfra, stak han mig 500 kr.
Og sagde at han syntes jeg skulle køre ned til unikscrap
og købe de stempler jeg så gerne ville have.
For det skulle fejres.
Jeg har valgt at se det som min belønning,
for at have klaret det i så lang tid som jeg gjorde.
For mig er det en god ting, at jeg får fred til at gå herhjemme.
Og jeg syntes at jeg ville dele den med jer.

5 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

Det er vigtigt at passe på sig selv! Godt at du fandt en løsning der passede dig :)
Lækre sager !

Dorthe sagde ...

Årrh hvor godt! - Tro mig... jeg VED hvordan det er - jeg er selv så heldig at være blevet tilkendt fleksjob. Tillykke med afgørelsen - og den søde kæreste ;) *G*

Sabrina Krighaar sagde ...

Ej hvor dejligt! Mange gange tillykke - også med dine nye ting :o)

lissy-hanne sagde ...

Jeg glæder mig på dine vegne, jeg har prøvet det samme , nu kan du få fred til at gøre de ting du kan magte. (sikken en sød mand du har.)
kram

Helle sagde ...

mums det stempel sæt er da mega lækker. glæder mig til at se det i brug.
skønt at snakke med dig herhjemme i går og dele nyheden med dig.

Håber din krop får det bedre nu...
mega knus