torsdag den 9. september 2010

Dagen i dag..

I dag har den stået på huslige sysler,
det blev jo lidt forsømt eftersom jeg var nede hos Aka igår.
Det var rigtig hyggeligt, så tak for en god dag Aka.
Der blev også tid til lidt kreativitet.
Så i dag har jeg lavet skitser fra page maps.
Lamineret dem, skåret dem ud, sorteret dem i antal billeder
hullet dem og sat dem i en ring.
Dem lavede jeg 2 af.
En til jeg skal til convention og 1 til Helle,
som hun fik som en del af sin fødselsdagsgave.
Resten får hun, når vi kommer til convention.
Men jeg skal lige hilse at sige,
at det tager sin tid at lave dem. Der er 156 skitser i hver ring.
Jeg har planer om at lave en mere med tsc's skitser
Så må vi se om jeg når det inden conventionen.
For jeg er løbet tør for ringe :o)

3 kommentarer:

Helle sagde ...

den er bare så lækker. tak for fødselsdagsgaven søde. glæder mig til at lege med den

måske jeg har nogle ringe.. dog ikke mega store

Dorthe sagde ...

Hvor er det en god ide. Måske jeg skulle lave noget lignende med kortskitser. :) Har du nydt dagen? fri for pipserier - hihihihi

Annette / aka sagde ...

Selvtak for en rigtig hyggelig dag.
Jeg har overhovedet ikke nået at afprøve dine dies. ØV. Der sker hele tiden noget her, der kræver mig.
Godt jeg har lidt tid endnu.

Det er bare sådan en god ide med de skitser, og jeg kender det med billeder, laminering osv, fra Henriettes ting. Og det tager altså laaaang tid.