fredag den 1. oktober 2010

1 lo fra scrapaften på ss

Dette lo fik jeg lavet til scrapaften hos ss igår.
Jeg tror folk var trætte og tænkte på conventionen igår,
for der var ikke meget gang i "dem" :o)
Men det er da også forståeligt, jeg glæder mig jo selv.
Lo'et er af Ditte en dag vi var nede ved Helle og ungerne legede på trampolinen.
Den er lavet i serien basic grey "cappella"
En serie jeg er helt vild med og den første hele serie, som jeg har købt. Den sidste stykke tid har jeg fundet ud af, at jeg scrapper bedre med serier.
Og jeg har nemmere ved at pakke og tage ud af scrappe.
Mit hovede kan desværre ikke overskue det at man tager lidt herfra og lidt der.
Så jeg har bestilt pynt til nogen af de pads som jeg har liggende herhjemme.
Det får jeg til conventionen, så når jeg kommer hjem har jeg mange hele serier :o)
Close up
Grundpapiret er figaro, som jeg har punchet med en ms borderpunch. Blomsterne har jeg lavet med retropunchen og så har jeg punchet nogen af bladene
med doily lace fra ms. Der er kommet tyl imellem nogen af lagene og sværtet.
De nåle som sidder i blomsten er jeg vild med. Der er også en lille charm under blomsten.
Denne blomst har også fået prikker med liquid pearls rundt i den øverste kant. Og så har jeg lavet en tyl stribe med hjerter på. Denne blomst har både fået brun og cremehvid tyl i samme lag. Det kan vidst lige anes. Og en hjertecharm.

4 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Jaaahh... jeg GLÆDER mig altså også til i morgen :).
Hvor er dit LO bare blevet lækkert, jeg er også lidt vild med capella serien, har den dog kun i 6 x 6.

Marianne sagde ...

Super lækkert LO - og hvad angår serier er der jo heller ingen grund til altid at skulle opfinde den dybe tallerken, når de søde producenter nu gør det for os :o) God idé med de hele serier... Måske jeg akulle prøve det samme, når jeg engang finder ud af at bruge mønsterpapir igen :o)

Annette / aka sagde ...

Flot layout i dejlige farvenuancer.
Og så er dine blomster da bare lækre.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Så fint et LO og så skønne blomster du har lavet