torsdag den 14. oktober 2010

2 lo'er

Igår aftes var jeg til scrap i Randers.
Jeg fik startet på dette lo.
Jeg nåede at få sat papiret fast, men heller ikke mere..
Det var super hyggeligt, at møde nogen nye scrapper.
Og mums sikke en god kage vi fik :o)
Lo'et er til børnenes reservebesser.
Under billedet er der en tag med journaling, som kan trækkes ud.
Ellers har jeg fået brugt en af mine nye ms border punch,
som jeg fik i gave af Peter. Det nye th "tape"... fed :o)
Der er skrevet mere på ønskesedlen...
Lidt close up Og en mere.
Et lo som jeg har haft liggende et stykke tid.
Det første billede jeg tog af det, blev nemlig sløret og så glemte jeg alt om det.

7 kommentarer:

Helle sagde ...

wow det er sødt. jeg synes du sagde du ikke sku have tim h tape?

lidt misundelige på din scrap hygge med de andre tøser i går

Annette / aka sagde ...

Hvor lækkert et layout. Fyldt med mange detaljer. Peter har da en god smag i borderpunch !!
Flot sat op og dejlige farver.
Synes jeg kender blonden....
Dejligt at du har været til fællesscrap igen. Ren hygge.
Skal du mon til Esbjerg den 30. 10 ?

Marianne sagde ...

Super lækre LOs begge to - især det første har en masse skønne detalher, som jeg nu har siddet og kigget på et godt stykke tid :o)

Dorthe sagde ...

Hold da kæft hvor er det flot dit reservebesse LO - Vildt lækkert pyntet. Jeg er ikke kommet i gang med mit TH tape endnu - men jeg SKAL snart! Og alt det andet TH jeg har købt på Ebay - jaaahhh... som IKKE skal sendes videre - hihi.. Måske ryger der lidt i den kommende candy. *S*

Anonym sagde ...

Fine layouts :O) Og så kan jeg godt li at du har brugt sort/hvide fotos! Flotte farver du har sat sammen. Kan du ha en go fredag.

mariala sagde ...

Hvor blev di LO super flot ! Ja det blev jo ikke til meget scrap men der imod meget snak, hvilket var rigtig hyggeligt

Jeanne/Shelle86 sagde ...

Hvor er dit Besse LO. bare blevet LÆKKERT!!! Lige til at spise ;-)