torsdag den 7. oktober 2010

September måned og tanker for oktober

Jeg havde ikke sat mig nogen mål for september. Men det blev til mange forskellige ting jeg fik lavet. Der i blandt 19 lo'er (i alt 269 stk.). Ikke så mange som jeg tidliger har lavet, men det gør ingenting. Jeg har i september fundet en indre ro når jeg scrapper, og den nyder jeg. Jeg har meldt mig til scrapfestival inde på ss og havde egentlig glædet mig. Men opgaverne harmonere bare ikke med mig i denne tid :o) så det er nok begrænset hvad jeg laver derind til. Her i oktober skal jeg have lavet en picnickurv til min farbror, som har 25 års jubilæum på lego. Så vi skal en tur ned på lego og spise og rundt og se fabrikken. Det glæder Dittes sig rigtig meget til, desværre må man jo ikke tage billeder inde på fabrikken. Men skal da have kameraet med alligevel. Ellers er der ikke de store planer for oktober måned. Jeg kunne godt tænke mig, at lave en ny header til min blog, så hvem ved måske har den lige pludselig ændret udseende. Og så kunne jeg godt tænke mig, at lave nogen flere vintage lo'er. Hvad er jeres planer for oktober?

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Du er da bare så produktiv. Vildt hvad du når.
Må jeg gætte, hvad du kan finde på at lave på en evt. ny header ? LOL...Jeg ved det bare...

Jeg er som altid planløs. I det her hus kan ikke planlægges. Jeg laver noget lige når lejlighed er der - og har hygget mig med kort idag. Og lavet blomster, så jeg har grønne fingre i aften !
Og den 30. okt. skal jeg til Scrap i Esbjerg....Og så skal jeg da gerne igang med TH-blokkene købt efter din anbefaling.

Hav en dejlig weekend.

Marianne sagde ...

Det lyder dejligt :o) Glæder mig til at se det, hvis du får lavet en ny header...
Som Annette skriver, er jeg næsten også "planløs" (fedt ord altså!!). Jeg skal bare scrappe og nyde det - og så har jeg lige et online kursus, der stopper om en uge (snøft) og et nyt, der starter om 2 uger... Håber der kommer endnu et nyt, som jeg har lyst til at følge efter det, for jeg føler virkelig, at jeg lærer meget :o)

Dorthe sagde ...

Jeg synes nu altså at 19 LO lyder af mange. Men skidt da med hvor meget man når, bare man hygger sig med det man laver.! - Jeg gider ikke scrappe for tiden, men lysten vender vel tilbage lige pludselig *G* - Jeg gætter på noget TH på din header? hihi.... ;) God Weekend.