søndag den 3. oktober 2010

Lidt fra conventionen

Vel hjemvendt fra alletiders convention.
Efter lige at have sagt goddag til familien og givet Ditte hendes dabber.
Ja så gik turen ned i mit rum for at kigge nærmere på mine indkøb.
Her kommer lidt af det, så må i vente på resten, måske over et par dage.
Først en gave fra Aka, fordi som hun sagde... Jeg havde været så sød at låne hende mine th dies, da jeg var nede og besøge hende.
Lækkert med blonder, zig zag bånd, tags og udstandsninger. Tak Aka :o)
Aka havde taget sin søster med til conventionen, så der var en ny scrapper og hilse på.
Wasington alfabeter er købt på til salg bordet. De andre ting er købt hos Mizz kitty, og Sabina, så dem fik jeg jo også lige hilst på. Puzzlespil spellbinderen er købt hos unik. De 2 andre er købt sammen med Aka, så dem havde hun med op til mig.
Lommer til opbevaring af mine papirserier, lommer til bøgerne, For og bagside til zutter og en bakke til embossingpulveret. Jeg har valgt at blande indkøbene fra butikkerne, så de er lagt så det passer lidt sammen.
En skraldespand med holder til f.eks sodavand, ringe, en zig writer og glue dots Det var lidt af indkøbene.
Så fik jeg endelig hilst på både Maria Krumbæk og Pips. Maria du er en herlig pige, det var ikke meget vi fik scrappet sammen,
men det kan vi jo nå endnu.
Pips... uhaaa.... Det er straks en anden historie... griner Du er fuld af sjov og liv, altid frisk med en kvik bemærkning.
Jeg håber da at vi kommer til at scrappe sammen.

3 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

årh tak for de søde ord :) det var så hyggeligt at møde dig, selvom det ikke var så meget vi så hinanden igen som du fes rundt ;) ha ha

Dorthe sagde ...

Heeeyyyy du.
Ja Familien skal jo også passes lidt *GG*.
Jeg håber også vi kommer til at mødes af og til, vi faldt jo helt godt i hak - hehe (apropos) Fede indkøb du har gjort. Men det er vel kun en brøkdel du har vist endnu? *griner*

Annette / aka sagde ...

Hej, håber du stadig er oprejst ! Her kører det lidt i slow motion !

Sikke en dejlig dag. Og tænk at du har købt så meget at det ikke kan være på bloggen på en gang ! Hvorfor undrer det mig slet ikke ? haha.

Men foreløbig er det da rigtig lækre ting du fremviser. Gode køb.