mandag den 4. oktober 2010

Mere fra conventionen

Så nu er jeg ved at være færdig med mine indlæg om conventionen.
Dette bliver mit anden sidste.
Good old santa fra Riddersholm. Grandma's attic med pynt. Forskellige Qk dies.
Endnu en pige serie.
Og pynten dertil.
1 ms punch til den kommende blogcandy, en cirkelpunch
og 1 hjørne punch.
Jolly by golly
Lidt fly a kite serie, havde noget pynt liggende til den. men ingen papir.. hmm
Forskellig bling, brads og charms.
Lidt pynt til min nut meg serie. I morgen kommer sidste indlæg :o)

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

WOW....ene lækkerier...
Dejligt at se udvalget af dies til udlån..haha.
Jeg kan egentlig godt forstå du havde travlt i lørdags.

Helle sagde ...

uhh en masse lækkert. den candy giver du da bare til mig , hihi

Marianne sagde ...

HOLD DA HELT FERIE for en masse skønne ting, du har fået shoppet :o) Både i det her og i de tidligere indlæg.... Glæder mig til at se, om du nåede at få scrappet lidt på Fyn :o)