mandag den 25. oktober 2010

Beslutningen er taget

I weekenden blev beslutningen taget...
Mit hobbyrum skal op i stuen, fordi Peter syntes
at jeg scrapper for lidt når han har travlt.
Så her er mit fremtidige scraphjørne :o)
Behøves jeg at sige, at jeg glæder mig til at få det tæt på mig.
Jeg er begyndt at tømme og flytte rundt i stuen,
så der bliver frit i "hakket" til mit scrap.
Hjørnet er ikke helt lille, tror det rundt regnet er 3,20 x 3,50 m.
Så jeg regner med at jeg stadigvæk får plads til mindst 2 borde.

6 kommentarer:

Jeanne/Shelle86 sagde ...

Det bliver da bare super fedt :-) Tillykke med det ;-)

Maria Krumbaek sagde ...

Spændende :) glæder mig til at se det færdige resultat :)

Dorthe sagde ...

Synes altså ham Peter forkæler dig - hihi... Hvor bliver det dejligt for dig - men jeg synes nu ellers nok dit scraprum var tæskelækkert. (ja - jeg er tilbage - muhahaaa)

Helle sagde ...

han er nu skøn ham peter... selv din svigersøn er vild med ham.. hihi glæder mig til at hjælpe med at få det på plads

Marianne sagde ...

Skønt - glæder mig også til at se det færlige resultat :o)

Ragna sagde ...

Hvor er det dejligt med det nye scraprum.