torsdag den 21. oktober 2010

3 lo'er og en ide fra manden...

Nogen lo'er jeg har lavet heroppe i stuen,
efter at jeg har fået et hjørne igen til scrap.
En fra julen 2004... hmm.. længe siden, men man skal jo starte et sted. Olivers første skoledag.
Og den første besked jeg fik fra skolen. Tirsdag "smed" Peter lidt en bombe... Griner
Han forslog at jeg flyttede hele mit scraprum op i vores stue igen.
Jeg kunne få hele "indhakket" og det er faktisk næsten lige så stor som det jeg har nu. Hans begrundelse for det, var at så havde jeg alt mit scrap heroppe og jeg kunne nemmere gå til og fra. Samtidig med at vi kunne være sammen om aftenen kunne jeg scrappe.
Så den arbejder jeg lige videre på. Det kræver nok lige at nogen af møblerne fra mit scraprum bliver malet og at der bliver pakket noget af det ned, som jeg faktisk ikke bruger.
Men hallo.... jeg syntes det er vildt fedt at han vil ofre så stor en del af stuen til min hobby...

4 kommentarer:

Helle sagde ...

du siger bare til så kommer jeg og hjælper dig

søde layouts

Annette / aka sagde ...

Haha. Han må da være meget forelsket.......med det tilbud.
Eller også ser han det, som den eneste mulighed for at opdage, at du stadig bor der. For ellers plejer du vel af gå for dig selv...? Pas på ham, han har den rette indstilling, for en "scrapmand".
(Fine lo'er, men det glemte jeg jo nærmest pga dine flytteplaner...haha.)
Håber du har en dejlig ferie-uge med mand og børn.
Knus herfra.

Marianne sagde ...

Tihi - han synes nok du bruger for meget tid i scraprummet :o) :o) Glæder mig til at høre, hvad du finder ud af...
Super fine LOs - især det første fra 2004 - måske jeg skulle overveje at gå igennem nogle gamle billeder??
Hav en dejlig dag. Knus M.

mariala sagde ...

Dejlig mand du har dig der :) Skønne blomster glæder mig til at se mere