mandag den 4. oktober 2010

4 lo'er

Først de 2 layouts som jeg havde med til udfordringerne til conventionen.
Denne skulle være i efterårsfarver og indehold mindst 1 ahornblad.
Denne er lavet efter skitsen. Uha... hvor havde jeg intentioner om at scrappe, da jeg var til convention. Jeg fik købt papiret i samråd med Benedikte. Lavet en fotomatte og lagt pynten løs på. Og det var hvad jeg nåede... griner. Lige nu kører de scrapfestival inde på ss. I dag har jeg fået lavet dette lo om Dittes fantasi mormor.

7 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Det er ikke pænt at grine af folk ;) (thihi)
Sjovt nok tænkte jeg også på dig da jeg så de der nøgler og nøglehuller, men glemte jo alt om dem igen i travlheden (med at shoppe). Nå - nok om det ...!! Det øverste LO her er da VILDT FLOT!! De andre er altså også flotte, men det øverste er jeg VILD med!

Helle sagde ...

jeg er vild med dit mormor LO.. fede pile og de andre layouts fra convention er også skønne

Karina Beck sagde ...

Flotte layouts på hver deres måde.!

Annette / aka sagde ...

Jeg kan lide dem alle. De er flotte på hver sin måde....men den første er altså utrolig lækker.
Og Vranda-stilen er ikke at skjule. HIHI. Det var positivt ment. Hvis du var i tvivl.

Og så er du da mega-flittig....

Maria Krumbaek sagde ...

uha nogle lækre LOs og mit yndlings er det første - beundrede det også meget i lørdags :)

Cecille sagde ...

Hold da op hvor er de flotte :-) Det er ret vildt som du udvikler dig - rigtig dejligt at følge med i :-)

Marianne sagde ...

Hvor er de simpelthen super lækre alle 4 !! Og det første er da SÅ lækkert!!!!!! Jeg holder med de andre - du udvikler dig helt vildt :o)