tirsdag den 19. oktober 2010

Scrapdag og mad dag med Helle

I dag var Helle ude til en scrapdag hos mig.
Jeg havde nogen ting som jeg skulle have færdig.
1 kort som var bestilt til 30 år fødselsdag. Og i morgen har min farbror 25 års jubilæum på lego
Så hvad er mere passende end en picnickurv i lego papir.
I kurven er der forskellige tags, lavet om til gavekort. Som han så kan indløse hos os. Helle havde sponsoreret flæskestegen til aftensmaden,
hvis bare jeg ville lave den. Så vi har smovset...

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Flot kort til 30 års dag. Og jeg spotter jo lige noget TH...Her passer de tandhjul jo bare lige.

Din kurv er jo endt som et rent kunstværk. Hvor er den flot. Og indholdet er da nogle dejlige ting.
Flæskesteg - kan godt forstå I smovsede. Uhm.

Hav en dejlig ferieuge.

Ragna sagde ...

Marianne og jeg har scrappet i dag, så det er da lige før, at vi kunne have scrappet sammen :-) Jeg har forsøgt mig et par gange med den lille kurv, men det vil bare ikke blive godt.

Marianne sagde ...

Super sød kurv - den passer da perfekt med de små gavekort :o) Håber han bliver glad for den....