fredag den 22. oktober 2010

Hjemmelavet blomster

I dag gik Ditte og mig ned i hobbyrummet,
med gode intentioner om at pakke det ned som jeg ikke bruger.
Jaaeee... Det blev da næsten til 4 flyttekasser inden vi måtte overgive os til det kreative.
Jeg fik arbejdet lidt på min header.
Og så gik vi i gang med at lave hjemmelavet blomster.
Jeg klippede stoffen til og Ditte kørte med biggen.
Jeg fik også skåret ud til nogen andre blomster,
som jeg håber at jeg får samlet i aften, men nu må vi se.
I morgen og søndag skal vi have loppemarked.
Så hvis du er fristet, så kig ud... der er alt muligt her.

4 kommentarer:

Helle sagde ...

måske jeg kommer forbi.
hvor er de søde. er de mon til din header?

Annette / aka sagde ...

Hvor søde blomster I har lavet - selv om det var oprydning det handlede om.
God loppemarked - håber ikke I drukner helt.

Marianne sagde ...

4 flyttekasser???? Hold da fast - da jeg flyttede mine scrapting, fyldte det ikke engang så meget (hvis jeg altså ikke tæller mapperne med...) :o) Men det er selvfølgelig altid dejligt at have lidt at bruge af :o) :o) Glæder mig til at se den nye header - og blomsterne er super skønne :o)

Karina Beck sagde ...

Hvor er det nogle søde blomster.