lørdag den 2. oktober 2010

Overraskelser til conventionen

Ja nu sidder jeg til conventionen i Middelfart, sammen med Helle og Ragna..
ja og omkring 300 andre herlige scrapper.
Skitseringen har jeg lavet til aka, da jeg ved at hun ikke har så meget tid at give af. Og en lille overraskelse til Ragna, som Helle og mig er blevet enig om. Ragna kom jo lidt huhej med til conventionen, og har ikke nået at få samlet så mange penge sammen. Så Helle og mig blev enig om at komme lidt i en kuvert, så hun kunne købe lidt ekstra derover, måske en punch.. men lad os se hvad hun finder på :o)

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Sikke nogle søde tanker - håber de blev super glade for det - og at I det hele taget har haft en skøn dag i dag :o)

Annette / aka sagde ...

Hej igen Vranda.
Jeg er bare såååå glad for din gave. Helt utroligt sødt af dig.
Nu har jeg fået den kigget rigtigt, og det er da et kæmpearbejde du har lavet.
Jeg har inspiration til de næste næsten 200 lo'er.
Nu har jeg også papir til dem - tror jeg da. Og lidt dims.
Har kun lige væltet poser ud, og vil se mere på det i morgen.
Jeg er totalt flad ovenpå en dejlig dag. Hvor var det bare så hyggeligt at være sammen med dig igen. Og Ragna og Helle.

Håber I får en god tur hjem søndag.
Jeg kan høre sofaen kalde - og håber jeg kan vralte derind. Mine ben er slidte - og snakketøjet også !
Men tak for en dejlig dag - og en lækker gave.

Dorthe sagde ...

Hej du.
Sikke lækre gaver du har uddelt :) De har da helt sikkert gjort lykke. Hvor var det bare Skidehyggeligt at hilse på Helle og dig. Helle har jeg ikke haft så meget netkontakt med - men DET skal der laves om på *GG* - og du var jo nøjagtig så skør og sød og frisk som jeg havde forventet. ;)Jeg glæder mig til at se ALLE dine indkøb her på bloggen - thihi. Tak for en superhyggelig dag.