lørdag den 24. juli 2010

1 vinkort og 1 æske

Helle var lige ude en tur i dag.
Vi fik da lavet lidt forskellige kort,
vi havde jo også lige noget andet vi skulle drøfte.. griner
1 vinkort til min kortkasse Og en æske jeg skal bruge til opbevaring.. hvad der skal i den, ved jeg ikke ikke helt endnu.. Men det er meningen, at det skal stå på låget af den. Papiret jeg har brugt er fra Basic Grey - Capella
Det er den første æske, som jeg har lavet.
Men må indrømme at det har givet mig lidt blod på tanden.
Så der kommer nok flere

5 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

virkelig lækker æske/kasse. Den er smadder flot. Flot kort til vin, i nogle lækre farver :)

Marianne sagde ...

Lækkert, lækkert vinkort :o) Og sikke en sød æske :o)

Helle sagde ...

tak for i dag. lækkert kort og når du bliver træt af at lave æsker til dig selv laver du da bare til mig

Dorthe sagde ...

Det kort er da vildt fedt! ... tror jeg tyvstjæler ideen - hihi.
Og æsken er også rigtig fin!!
Tak for du reklamerer for min candy *S*
Hvordan får man i grunden de der billeder på sin blogliste? wa wa wa wa?

Annette / aka sagde ...

Det lilla vinkort er bare lige i øjet. Og sikke sød æske.
Du laver så fine ting, så jeg har valgt at følge dig.......
Er altså også spændt på, hvad den flotte blomst og bling m.m. ender med.