onsdag den 28. juli 2010

6 lo'er og 2 æsker til min scraptaske

Da vi i næste uge skal ned og besøge børnenes reserve besser.
Ja så måtte jeg jo se at få gang i at lave layout til deres album.
De er holdt uden det store pynt, da jeg vil holde alle billederne i et album.
Her har jeg brugt min nye ms border punch, som jeg købte i mandags hos unik. Lavet efter en skitse, som jeg tegnede i zoo en dag. Jeg holdte den dog ikke... Igen har jeg brugt min nye border punch.. Den er bare for fed.
Denne er liftet fra tsc "pedi" (22/5-10)
Her har jeg brugt en nye qk dies, vimplen.
Dejlig nem at arbejde med.
Den var lidt sværere for mig, med 6 billeder på et lo.
Men syntes at det lykkes okay.
Det vigtigste for besserne er historien og ikke pynten
Mandag aften fik jeg lavet disse 2 kasser til min scraptaske.
Papiret er fra Basic Grey serien Capella.
Den er jeg nu ret vild med :o)
Æskerne er i forskellige størrelser.
Og skal bruges til pynt, når jeg skal ud og scrappe.

4 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Jeg syns dine LO er fine ... den der deep edge punch har jeg også lige købt - den er ret lækker.... jeg har dog ikke fået den brugt endnu ...

Helle sagde ...

hvor skønne nogle layouts, fed punch og die du har købt, skal lånes på et tidspunkt. og lækre æsker er de til mig? hihi

Annette / aka sagde ...

Dejlige layouts i skønne sommerfarver. Fine vimpler på bluse-lo.
Men din nye borderpunch...den gad jeg godt at have....suk,suk.

Marianne sagde ...

Sikke dog en masse du hr fået lavet, mens jeg har været på Bornholm :o) Og super lækkert er det hele... Er absolut helt vild med LOet "Bold" - det er super opsat - og dit baggrundspapir er SKØNT!!!!