torsdag den 29. juli 2010

4 lo'er til reserve besserne

Fik lige lavet lidt flere inden spisetid..
Liftet af tsc igen..
Jeg har brugt liquid pearl i buen over billederne. Også liftet af tsc igen. Jørgen er en spøjs fyr, så derfor kom der et par badgets på. Og cirklen er lavet med glimmer lim
Også liftet af tsc igen.
Jeg hader at lave lo'er med billeder af mig selv.
Jeg håber at det ændre sig, da Helle har opfordret mig til at lave en BOM. Isvaflen er imbosset med to forskellige slags pulver, og en klat liquid pearl som syltetøj
Igen har jeg brugt min nye ms border punch.
Og syntes egentlig at det er pynt i sig selv. Nu mangler jeg kun at lave 9 lo'er så er bogen færdig til dem.

3 kommentarer:

Helle sagde ...

mega mega mega produktiv, sjovt at se dig på et LO.

Lækre alle sammen.. skøn is

Annette / aka sagde ...

Ja, nu kan vi snart ikke følge med og kommentere.
Utroligt som du får lavet lo'erne forskellige. Og den borderpunch er stadig såååå lækker.
Sjovt at se dig på et lo. Gad vide om man kan genkende dig IRL ?

Marianne sagde ...

Lækre, lækre, lækre LOs!!!!