torsdag den 15. juli 2010

Blindlift af tsc's lo

Nu har tsc smidt en sommerudfordring på bloggen:
LO nr. 1: I skal bruge: 1 ark baggrundskarton 1 billede med fotomatte (placeret midt i venstre side) 1 stykke bånd (clipset fast under billedet) 1 journalingbox med titel (ved billedets nederste højre kant) 5 udklippede ting fra mønsterpapir (3 ovenpå billedet og båndet, 1 ovenpå journalingboxen og båndet - og 1 på kartonen og båndet) 2 blomster + en brad (sammensat og placeret ved siden af journalingboxen (ved højre side) Journaling ved siden af billedets højre side ovenover journalingboxen
Det her er så mit bud... griner... jeg glæder mig til at se de andre. Så har du lyst til at være med, så tag en tur ind på tsc blog og meld dig under "fanerne".

4 kommentarer:

Helle sagde ...

wow fed ide... jeg har meldt mig...skal bare have lavet loet.

Marianne sagde ...

Denne her er blevet super dejlig og sommerlig :o) Og hvor fedt, at du gad at lege med - så er det altså også lidt sjovere at lægge noget op :o) :o) :o) Uha, elsker simpelthen de små drager - de er SÅ søde og det hele passer bare så godt sammen :o) Skæg lille detalje med Diddl-papiret :o)

Karina Beck sagde ...

Skønt sommerlayout, du har lavet!

Maria Krumbaek sagde ...

det er der kommet et fedt sommerlayout ud af må man sige. jeg kan rigtig godt lide dragerne og diddlpapiret! det er sjovt :)