søndag den 11. juli 2010

Opbevaring af mosgummi bogstaver

Jeg havde jo købt 2 alfabet dies hos Gitte.
Og jeg syntes at det giver nogen lækre bogstaver,
når man bruger mosgummi i stedet for papir.
Og jeg syntes at det nemmeste er at ligge mosgummi på hele alfabetet og køre det igennem.
Men hvad skulle jeg så lige gøre med de overskydende bogstaver.
Jeg fandt nogen 2 l. bøtter fra hjem-is og skrev alfabetets navn udenpå.
Og da der i vintage market også er tal, valgte jeg at komme en lille bøtte ned ved til tallene.
Så skal jeg ikke sortere dem fra når jeg leder efter bogstaver.
Og farverne bliver så blandet nede i bøtten.
Og den anden alfabet.

4 kommentarer:

Helle sagde ...

mums det ser lækkert ud, der skal da vist snart bestilles skum...hihi

Bertram sagde ...

God ide og du har ret, det ser godt ud i mosgummi.

Dorthe sagde ...

Fine alfabeter du der har købt *S*.
Kaméerne du spurgte til har jeg købt på Ebay - sælgeren hedder Beadsmarket og hun er billig med porto 1,99 dollar uanset hvor meget du køber. Jeg fik ca. 100 kaméer hjem for lige godt 200 kr. incl. porto. Og hun har mange andre smådims - som perler, charms og masser af smykkedele m.m.

Marianne sagde ...

Hvor fint :) og dejlige alfabeter :)