søndag den 18. juli 2010

2 lo'er til tsc's udfordring + 1 lo mere og 2 bogmærker

Tsc har lagt de sidste 2 blind lift op.
puhaa de var sværere... griner
Nr. 2(den er måske lidt svær)
Der skal bruges:-1 ark karton (som baggrund)-mist eller maling (på baggrunden)
-1 stykke mønsterpapir i str. 15x20 cm (placeret lidt under midten i højre side)
-½ kageserviet (eller noget lignende) (placeret mod venstre ovenpå mønsterpapiret)
-1 tag (placeret til venstre på mønsterpapiret og lidt ned over kageservietten)
-1 lang sticker (placeret til venstre for tag'en over mønsterpapiret og tag'en)
-1 billede + matte (sat lige ved siden af tag'en og til dels ovenpå kageservietten)
-4 ens journalingblocks (de kan også være forskellige - mine er ens - evt. kan et stempel måske bruges?) (den nederste placeres ovenpå tag'en - og de andre placeres ovenpå hinanden - den øverste er både på mønsterpapiret og på kartonen - nogle af dem går ind over billedet)
-1 blomst (min er sammensat af 2 blomster + en brad) (placeres ovenpå billedet og kageservervietten og tag'en)
-Titlen placeres ovenfor billedet på mønsterpapiret-der tegnes falske syninger hist og her på mønsterpapiret og ud på kartonen og journalingen skrives på journalingblocks :o)
Nr. 3(som er lidt lettere)
Der skal bruges:-1 ark baggrundskarton-maling eller mist ("spildt" forskellige steder)
-1 billede + matte (placeres i venstre side under midten)
-½ kageserviet (skubbet op under billedet)
-1 chipboardfigur (placeres i billedets venstre hjørne og til dels over kageservietten)
-1 pebble (perle eller bling eller noget andet) (placeret lige ved siden af chipboardfiguren og næsten i midten af kageservietten)
-1 journalingspot placeret på kartonen i billedets højre side - men ca. 5 cm fra selve billedet)
-1 titel (placeret nederst på journalingspot'en
-2 sommerfugle (placeret ovenover journalingspot'en - den ene lidt ind over - og den anden lidt til højre - der er sat 2 brads i den ene og 1 knap i den anden)
- 4 blade (2 ved chipboardfiguren op over billedet - og 2 ved journalingspot'ens venstre side pegende ind mod billedet
-journaling i journaling-spot'en :o)
Jeg ved ikke lige hvor godt det er lykkes, men sjov og inspirerende var det i hvert falde.
Denne er til Dittes bog nede i skovbørnehaven.
Den er også liftet efter tsc "Det er min"
Her har jeg brugt mit nye abigail alfabet som jeg var så heldig at finde i Usa.
De 3 lo ovenover fik jeg lavet i lørdag, da de kreative høns var samlet hos mig.
Når nu jeg havde lavet bogmærker til Marianne og Sille.
Ja så havde jeg jo også lovet at lave en til Oliver "Mulle" Og sådan kom mit drenge bogmærke til at se ud.
Jeg har lavet nogen af th tandhjul til mask og sværtet dem.
Men jeg sad og lavede Olivers bogmærke i dag.
Ja så kom Ditte... Mor.. Der står ikke Ditte der.
Nej Ditte der står Oliver.
Er det så min tur bagefter?
Nu har Manne og Sille fået en og nu laver du en til Oliver..
Vil du gerne have et bogmærke Ditte? JA mor (så fat det dog)
Jeg lovede hende at lave en bagefter.
Og pigen blev trolig hængende, for hun skulle da bestemme hvordan den skulle se ud..
Griner.. farverne passer ikke super sammen,
men hun har valgt og er rigtig glad for den, "servietten" under navnet er et hero art stempel, som jeg har embosset.

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Super flotte LOs - jeg synes, at du er slppet rigtig godt om ved dem - især nr. 2 er altså svær (også at forklare) :o) Og hvor er dine bogmærker bare søde - glæder mig til Nynne er så stor, at hun vil have glæde af et :o)

Helle sagde ...

jeg så jo lo'erne i produktin..hihi. tak for sidst. hvor er de lækre de bogmærker. total tøset til Ditte. men også lækker til oliver

Mio sagde ...

Dejlige layouts du har lavet, nemme ser de ikke lige ud til : 0
Hvor godt at, de ligefrem står i kø, for at få et bogmærke : ) de er blevet rigtig søde.