lørdag den 31. juli 2010

8 lo'er til besserne

I dag har Helle været ude og scrappe sammen med mig.
Vi spiste også sammen... så det var råhygge.
Alle lo'erne er til reserve besserne, så nu mangler jeg kun et.
Liftet fra tsc
Ditte siger tak for en god dag..
Her har jeg brugt et af mine nye stempler oppe i hjørnet.
Lavet efter en af tsc's skitser. I et ubevogtet øjeblik fik Ditte fat i solcremen.
Også liftet fra tsc.
En af mine aber.
Istid.
Legebarnet kan komme frem i selv de store.
Også istid her
Liftet fra tsc.
Den anden af mine aber..

3 kommentarer:

Helle sagde ...

skulle hilse fra Kristian og sige tak for scrap hygge. det var rigtig hyggeligt. Vildt mange LO'er du har spyttet ud i dag. de bliver med garanti mega glade for det.

Annette / aka sagde ...

Sikke mange Lo'er - igen. Og så forskellige. Den sidste er sjov.

Marianne sagde ...

Hold da fast!!! Sikke en masse :o) Den border-punch, som du har brugt på et par stykker af dem, er dæleme lækker!! Og skønne LOs :o)