søndag den 25. juli 2010

Meget fra gemmerne..

Efter at have lavet æsken igår, kom jeg til at tænke på.
At da jeg blev nød til at pakke en stor del af mine hobbyting ned,
da pakkede jeg en masse æsker ned. Manden satte dem ned i vores
flyttehal. (Fordelen ved at bo sammen med en flyttemand)
Så i dag måtte jeg lige liste ham til at tage dem ned fra pallereolen.
Og se bare... der var mere end jeg huskede..
Forskellig pynt og fineræsker (der er flere æsker inden i hinanden) Papæsker (i de store er der 3 inden i hinanden)
Også papæsker med flotte udskæringer.
Flere papæsker med mulighed for at sætte billed ind eller pynt.
(her er der også flere inden i hinanden)
Papæsker som er præget. De bliver spændende at lave.
Flere fineræsker (med flere inden i hinanden)
og en enkelt trææske.
Jeg har vidst ingen undskyldninger for ikke at gå i gang.
Udover tiden til det...
Men skønt at finde ud af at jeg havde gemt så meget.

6 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

hold da op en masse fine æsker :) glæder mig til at se dem pyntet!

Dorthe sagde ...

Wauw der er mange lækre æsker .... De bliver spændende at se dekorerede. De prægede er specielt flotte. :)

Helle sagde ...

vildt mange.. og nogle mega store.. dem kan du da ikke bruge. tag du dem med ned til mig i morgen lol

Annette / aka sagde ...

Nææhhhh, sikke mange fine pyntede æsker vi snart får at se her på din blog.....ikke ?
Glæder mig.

Mio sagde ...

: 0 det var da ret mange du "liiige" fik hentet der : )
Glæder mig til at se alle de æsker pyntet *GG* god arbejdes lyst

Vinni J sagde ...

Wow, sikke mange æsker du har fundet frem. Glæder mig til at se de færdige æsker - Så bare kom igang.