onsdag den 21. juli 2010

Smug kig og et par spørgsmål...

Noget går jeg da og tumler med her i sommer varmen.
Men hvad får i ikke at vide endnu :o)
(Helle du tier stille og skriver intet... griner)
Først til spørgsmålene...
Hvilken bling passer bedst til den sort blomst? 1, 2 eller 3?
Og passer den kombination så til den brune farve nedenunder? Her er lige 2 billeder af det som jeg går og tumler med her i varmen. Og vil gerne høre jeres mening til ovenstående
Jeg håber at i vil tage jer tid til at svare :o)
Tusind tak for alle jeres kommentar, det er skønt.

6 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Den sorthe blomst er LÆKKER ... bling 3 helt klart (syns jeg altså) - og JA .. det er FEDT sammen med den gamle kuffert :) Me like!!

Maria Krumbaek sagde ...

bling tre og ja:) men jeg er ikke lige ekspert på sådan noget vintage agtigt noget ! Det ser spændende ud dog

Mio sagde ...

Den er da lidt svær, det kommer helt an på hvor stor den ting er, for mig kunne den godt ligne en gammeldags kuffert (smiler) bling 3 ser meget stor ud, og grå???? de to andre ser ens ud, men vender forskelligt. Hvis du forstår det jeg mener.
kun ud fra de billeder ville jeg vælge bling 3, og give bling(en) en lidt rustik farve.
Glæder mig til at se hvad du finder ud af : )))

Helle sagde ...

hihi ser spændende ud søde, glæder mig til at se hvad du vælger... men lækker sort blomst

Marianne sagde ...

Sort blomst + midter bling (alt efter billedet selvfølgelig)....

Benita sagde ...

Hvis du har noget alkohol ink kan du farve din bling...

Jeg ville vælge bling nr to for den har flest små detaljer, som jeg tror vil passe bedst til din superlækre sorte blomst.

Og jep det kommer til at se godt ud sammen med kufferten. GLæder mig til at se det hele sammen!