lørdag den 31. juli 2010

Nåede jeg målene for juni/juli

I Juni/juli var det Helle som satte målene for mig: Her kommer så de mål, som Helle har sat for mig for juni/juli måned. 1. Bruge nogen af de tal som jeg har fået af Helle. (brune-fra Heidi Grace) JA 2. Brug filt muffin og hjerte på hver sit lo. JA 3. Samle et kit til 4 lo'er til Oliver. (Der må ikke være th papir eller pynt i kittet) I kittet skal der være glitterlim, bånd og 1 bukselomme. (jeg skal tage et billed af kittet og ligge op) JA 4. Mindst 1 lo med spellbinders på. JA 5. Mindst 1 lo med dew drops. JA 6. Mindst 2 lo'er med engelske blomster på. JA 7. Mindst 2 lo'er med glimmermist på. JA 8. Brug 2 mønster ark, som jeg har arvet fra Helle. JA 9. Bruge ms punch. JA 10. Ingen scrap indkøb i juli måned. (hvordan kan hun nænne det) Det gik så knap så godt her til sidst... :o) Jeg fik lavet 51 lo'er her i juli, så ialt 217 stk. Så må jeg i gang med at sætte nogen mål for august måned :o)

3 kommentarer:

Helle sagde ...

hihi der trådte du godt nok i spinaten. men flot du klarede alle de andre punkter. glæder mig til at se hvad du finder på for august

Dorthe sagde ...

51 LOér??? :O hold da op - det er dælme mange *GG* - Jeg synes du har klaret dine (Helles) mål helt vildt godt, og iøvrigt er det en ret sjov ide :) ...
Men...!! INGEN SCRAPINDKØB!?!?!?! en hel måned ... det grænser da til tortur *GG*

Marianne sagde ...

Hold da fast!! Sikke en masse - synes ellers jeg er hurtig - men den kan jeg ikke være med på... :o)