mandag den 26. juli 2010

Hvad var det jeg gik og tumlede med.....

Hvad var det så jeg har gået og tumlet med her i sommervarmen.
Det er da en scraptaske til når jeg skal ud.
(en min dejlige mand kom hjem med)
kufferten bagfra
Her er der brugt frimærker fra hele verden.
Da det jo er den side som kufferten skal ligge på.
Fra den ene side. Tæt på.. Det skilt skulle på.. ingen diskution. Tæt på Nogen nøgler som min dejlige mand også havde med hjem.
Korset der hænger på håndtaget. (Venter lige på posten kommer med nogen th swirl claps)
Korset har Sille (min anden ældste) foræret mig.
Den anden side. Th skilte med mit navn inden i.
Og forfra..
Her er brugt bling fra Prima, 1 blomst fra Sille, th ur og game spinner vise.
Og et fragile skilt.. :o) og så har jeg brugt mit abigail alfabeth
Jeg valgte at bruge den miderste bling, da den er grålig i farverne. Der kommer lidt mere pynt på håndtaget når jeg får besøg af posten.
Det er en lidt anderledes scraptaske, men da jeg så kufferten
så jeg med det samme min scraptaske.
Og den er blevet som jeg gerne ville have den.

7 kommentarer:

Helle sagde ...

den ser skøøøøøn ud især lækkert på bagsiden. men det kors ku jeg godt bruge lol. min er også snart færdig...

Maria Krumbaek sagde ...

Den er bare vildt nice! Rigtig retro! Me like ;D

Tak for dine super søde kommentarer :)

HenrietteH sagde ...

Hvor er den bare super fed... og ja, tingene behøver jo ikke altid at være nye og dyre...

Der er meget mere sjæl i sådan en ældre sag som denne...

Tak for kikket... !!

Mio sagde ...

Ser super godt ud : ) skøn kuffert : )

Karina Beck sagde ...

Hvor er den sej! Det er en skøn personlig taske, du har lavet.

Anja sagde ...

Skøn kuffert du har fået lavet dig!

Dorthe sagde ...

Ej hvor er den FIN! - Jeg er jo lidt "antik-nørd" så det er da lige mig... - hvilken swirl brugte du? :) :) Det vil vi altså vide *G*