fredag den 9. juli 2010

Pakke fra Hobbyboden og en ups ordre fra multiscrap

Da Helle har sat et mål for juli, som hedder ingen scrap køb i denne måned.
Det eneste som var tilladt var hvis multiscrap fik udsalg.
Og vi var nød til at lave en bestilling mere hos multi,
der var lige nogen ting som vi havde overset.
Ja så var jeg da nød til at støtte Gitte inden juli måned, så jeg bestilte mens hun var på ferie.
Og vi nåede også at bestille i USA, men de billeder må i have tilgode.
Embossingpulver, punch, blonder, knive, th film strip og en blending tool. Mask kompasset, 2 alfabeter 1 d-ring album og en big bite Ms scoreboard og en lomme så jeg kan tage papirer med mig.
Den lange platform, uhaaaa den har jeg savnet.

2 kommentarer:

Bertram sagde ...

Hvad skal jeg sige, vi bliver så let fristet *GGG*.
Skønne ting du har fået indkøbt.

Marianne sagde ...

Dejlige ting :o) Jeg må heller ikke købe mere lige nu - men jeg kan rigtig godt lide den der med, "kun hvis nu..." - den må jeg lige tage med i mine overvejelser :o) :o)