lørdag den 3. juli 2010

Scrapping the music og 1 lo mere.

Home by Daughtry
Denne er liftet fra TSC's "det min" (13/6-10)
Et layout om første gang jeg oplevede min snart 16 årige datter fuld.
Og da hun var faldet i søvn på toilettet syntes jeg bestemt det skulle foreviges..
Denne er også liftet fra TSC. Denne gang "beskidt barn" (21/6-10)
Et lo om Olivers tid i vuggestuen, da han blev 2½ år og man så blev flyttet op til gulerødderne.
Jeg var samlet med de kreative høns og vi havde som vi plejer en rigtig hyggelig dag.

5 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

det er lidt sjovt det første LO, skægt at du har scrappet det - me like :) Det er to lækre LOs du har lavet

Helle sagde ...

hihi hvor blev de bare søde begge 2.. held og lykke i udfordringen

Julie Tucker-Wolek sagde ...

Great lo's!!! Thanks for playing with Scrapping the Music! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Kristii sagde ...

Fantastic layouts!! I'm so happy you played along with Scrapping the Music this week!!!

Anonym sagde ...

Loving your layouts!!Beautiful all that paint and those colors!
So happy you played along with us at Scrapping The Music!