tirsdag den 29. marts 2011

1 lo og nogen chipboard bogstaver

Jeg havde nogen rå chipboard bogstaver,
som jeg gerne ville bruge til titlen på mit lo.
Så de fik en tur med 2 forskellige dapper. Hvorefter jeg kom sepia accents og glimmer lim på.
Det færdige resultat kom til at se sådan ud.
Og nu passer de til mit lo.
Den er til Dittes reservebesser og er om hendes fødselsdagstur til build a bear, som hun fik af dem. De kommer ud til os d. 31 marts, så vil lige have lavet nogen af lo'erne så de kan få dem med hjem til deres bog. Dem ude i siden er skåret ud med en qk og har fået en gang crackle paint og noget dapper ovenpå. De 2 lyserøde blomster har jeg selv lavet.
Hvad skal jeres dag gå med?
Jeg håber at jeg får scrappet noget mere, for har umiddelbart ikke nogen planer. Men det kan jo godt være at Peter har det når han kommer hjem fra tandlægen.
Jo vi skulle gerne lige finde en dato, hvor han kan hente Ditte i børnehave og jeg kan komme på scrapper besøg i det sdr. jyske :o)

5 kommentarer:

Mio sagde ...

Dejligt at man heldigvis "bare" kan lave sine chipboard bogstaver om så de passer : )
De er blevet rigtig flotte, og passer super godt.
Flotte blomster du selv har lavet : )
Rigtig god dag, håber der bliver tid til at scrappe : )

Annette / aka sagde ...

AHA, dejligt at se hvad den sepia-flaske kan bruges til. Og de bogstaver er da bare blevet flotte.
Det er de blomster også, som du ville lave en tut til.....ikke ???
Rigtig flot layout og sikke fine kanter.

Jeg afventer da bare en dato...og det haster jo ikke helt. Det sejler lidt her.
E har siddet på sygehuset hele natten, indkaldt med hele familien til farmor, 85 år. Det var slemt...men da farmor vågnede op og ville have mad, kørte alle hjem igen ! Også dem fra Sjælland !!!
Nu er E på arbejde, men mon ikke han skal sove i aften ? Jeg passer H's toiletbesøg og laver grød, og smører toast og boller.....
Så sådan går min dag så fint.....Ughff...
Håber DU får en dejlig dag !

Dorthe sagde ...

Flotte bogstaver du har fået lavet, tror jeg har set dem på en anden blog også... bare en anden farve :o) Min dag gik med at lave mit minialbum færdigt - og lidt indkøb og sådan. Nu tror jeg jeg vil i scraprummet og hygge igen - hihi. Mon ikke man kan finde et par udfordringer at lave bidrag til. Glæder mig til at se de nyindkøbte dew drops ;o)

Marianne sagde ...

De bogstaver blev jo perfekte til dit LO - som i øvrigt er super skønt...
Jeg kom aldrig til at scrappe i dag - kunne bare slet ikke tage mig sammen - men er også temmelig træt i dag :)

Betina Olesen sagde ...

Jeg hopper med i koret... om at det bare er superskønne bogstaver, og at de helt bestemt passer til, men også klæder dit LO... et rigtigt skønt LO endda..