søndag den 13. marts 2011

3 lo'er mere fra dyngen

Det sidste lille døgns tid har min børneflok været oppe på 5 stk.
Oliver var nede hos Helle og lege med Kristian ellers ville
jeg have haft 6 børn. Så lige nu er mit energi nivau lige 0.
Og da jeg ikke var til convention igår, så hiver vi
lige et par lo'er eller 3 mere fra stakken.
Men jeg vil afsted til efteråret helt klart...
Og senere i denne måned skal jeg på kursus hos unik,
om at lave et vintage minialbum. Det glæder jeg mig til,
det bliver mit første minialbum... Så gad vide om jeg kan
finde ud af det eller det går helt i fisk.
Ditte med en ordenlig favnfuld græs til kaninerne. Dittes hest Musse ankommer....
Far og Ditte vender hø, så vi har foder til hestene. Her i huset holder vi på, at børnene lige så godt kan lære hvor tingene kommer fra og hvordan de bliver til.
Min pc har det ikke særlig godt, så nu her vil jeg
prøve at sætte en "stor" stationær computer op.
Så må vi se om den virker eller om jeg skal ud og købe
en ny pjoske (kælenavnet for computeren)
Jeg håber at i har haft alletiders weekend. Tak for alle de søde og sjove kommentar i lægger.

5 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

Den marie-høne punch er da bare for lækker :) SÅ sød detalje til ditte med alt det græs.

Meget fine LOs i nogle gode farver :)
Håber du får slappet lidt af og ladet op igen!

Dorthe sagde ...

Ja GU ska du da med til efterår - hihi... jeg manglede jo Helle og dig at "shoppe" med - haha.
Hvad er det for noget kursus hos Unik? Hvornår er det? Hvad koster det? Er der flere pladser? wa wa wa wa? ... Og ja... det er ALT hvad jeg købte jeg har lagt på bloggen - syns nu også der er pænt meget - haha.

Mio sagde ...

Dejlige loer du har lavet, ja en god ting at lære dem hvordan det hele hænger sammen fra de er små : )
Ditte ser mægtig stolt ud.

Håber dit kursus hos Unik bliver super godt, lyder spændene. Glæder mig til at se hvad du får lavet.
Rigtig god søndag.

Annette / aka sagde ...

Herlige og denne gang sommerlige layouts - i dejlige farver. Og godt med knapper. Love it.

Jo det var en dejlig lørdag. Så god at jeg glemte alt andet...haha. Godt du selv gav lyd. Kors hvor var jeg bombet.
Og så kan vi jo glæde os til at mødes om 14 dage. Jeg har en potte med til dig. Måske er jeg endda udhvilet til den dag.....for jeg forstår stadig ikke, at man kan blive så træt efter en conventiondag.
Knus herfra.

Marianne sagde ...

Skønne, skønne LOs - især din knappe-bort er bare vildt flot!! Kan godt forstå, at du står lidt lavt i batteri-niveau lige nu - jeg synes, at det er slemt nok med 3 børn hveranden weekend og 2 til daglig ;) ;) Knus herfra :)