tirsdag den 8. marts 2011

Hvad sker der lige.......

I dag har været en helt anderledes dag for mig.
Der er sket noget, som jeg har savnet i længe.
Men først syntes jeg i skal se det sidste lo,
som jeg fik lavet i Ejsing.
Ditte elsker når vi to tager ned og får en pizza.
Indkøb fra scrap i Ejsing. Endelig fik jeg købt nogen grand spellbinders,
til min big shot pro. Det blev til 3 qk dies. Lidt forskellige pynt og til at lave pynt med.
Jeg var så heldig at vinde på min indgangslod, denne dejlige pakke fra Scrapper.
Det har ikke været det bedste "indeklima" herhjemme.
Men manden må alligevel have lyttet lidt til min ordstrøm.
For i dag kom han og inviterede mig med til Viborg, på hyggetid sammen med ham :o)
Vi fik hentet flyttekasser, været hos revisoren.
Middag på Jensen's, købe angulus sko til ditte,
være i kop & kande (indkøb af ildfastefade og kurve),
besøg i Frellesens chokolade og en tur i Bilka.
Og hvad laver en værktøjsvogn så på min blog? Joee... ser i.. Da vi kørte fra Viborg mod Dittes børnehave, snakkede jeg med Peter om min scraptaske,
for han har fundet en mere til mig. Og sagde at jeg overvejede en rolling tote, for at skåne min nakke. Vi talte frem og tilbage om det, og jeg nævnte at der også var nogen som brugte en værktøjsvogn.
Da vi havde hentet Ditte skulle han ned i stark, og have byttet nogen pærer. Inden vi kom ud derfra havde han bestilt sådan en vogn til mig. Som han sagde du er godt nok ikke tit på convention, men du kan tage ud til andre og scrappe....
Jeg er stadigvæk målløs, og tænker... hvad sker der lige!!!

6 kommentarer:

10na sagde ...

Fantastisk mand du har, med forståelse for din hobby, tror de er sjældne ;o)Er nu ikke utilfreds med min, men på det punkt kunne han måske godt lære lidt HIHI.
Lækre indkøb og flot LO (som altid)
KH 10na

Annette / aka sagde ...

Nå da da.......det kan nok være der sker noget i det lille hjem.....!!
Foreløbig tillykke med dit nye køretøj.
Og lækre indkøb og præmier. Hvor er du da lige landet i et smørhul !
Hav en rigtig dejlig dag....

Dorthe sagde ...

Iiih hvor er du forkælet - hehe. Lækre indkøb du har fået lavet i lørdags, på lørdag er det min tur - jubiii. Vognen ser smart ud! Jeg ville aldrig få brugt sådan en, men jeg kan godt se den er smart. Jeg nøjes med min lille indkøbskurv - haha. (Den bliver såmænd aldrig pakket ud alligevel) Dit LO er superflot! Synes du helt har ændret stil?? Har du ikke? Me like!

Mio sagde ...

Hvor skønt at blive forkælet, og forstået : ) stort tillykke med både køretøjet og din mand *G*

Dejligt Lo, super billede af Ditte : )
Skønne indkøb, jeg er altså stadig slet ikke misundeligpå at du har fået en Big shot pro : )))

Rikke sagde ...

Sikke da en sød mand :o))

Virkelig lækkert LO af Ditte og skøøøøøøn høst ;o)

Frk. Toft sagde ...

Hejsa Vranda!

Så har jeg lige meldt mig på din blog, men om du kan se det ved jeg ikke! Der er tit folk har problemer med at se det! :os
Ja, det er så mig Frk Toft, som sad og spiste ved siden af jer i Ejsing. :o)
Din mand lyder ligesom min! Er meget forstående overfor din hobby! Jeg er frisk på engang og scrappe/lave kort, hvis det er! :o)

Knuz Mie