mandag den 28. marts 2011

Minialbummet fra Unikscrap's kursus

Så fik jeg mit minialbum færdigt.
Jeg var jo på kursus hos unikscrap i lørdags,
om at lave et vintage minialbum.
Hold op hvor havde vi travlt, men jeg fik dog snakket med nogen
af alle de herlige scrapper som var dernede.
Nogen mere tosset end andre, ingen nævnt ingen glemt.. griner
På forsiden har jeg brugt mit nye qk alfabet english rose.
Det er mit første album nogensinde,
men bestemt ikke det sidste.
Jeg skal have lavet et af vores anden hund og
mon der ikke får sneget sig andre minialbums til, det tror jeg.
Under flappen er der også et billede.
Under flappen i venstre side, er der også et billede.
Og på bagsiden fik jeg lokket Aka til at stemple blomsten på kageservietten.
Det havde hun fuldstændig styr på.
Det var et rigtig godt kursus og bestemt ikke sidste gang, at jeg melder mig på banen til et kursus.

7 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Ja tak for godt selskab i lørdags. Rigtig dejligt at se dig igen - selvom vi ikke havde tid til meget snak.
Tak fordi du ikke nævner navne på de skøre scrappere . hihi.

Og hvor er dit album blivet rigtig fint. Lækre bogstaver du har der. Sjovt at se så forskellige resultater vi har fået ud af det, med samme materialer.
Og selvfølgelig skal du lave flere album. Det er lige dig.

Og bagsiden....den er jo intet mindre end fantastisk - med det fine stempel...haha.

Har sendt mail med datoer til dig.
Ha en dejlig mandag.

Dorthe sagde ...

Ja jeg føler mig da overhovedet ikke truffet - hahaha...
Så flot dit album er blevet, jeg er ikke kommet videre med mit, men måske senere i dag :o) - jeg har stort set ikke været hjemme siden. Og så var der lige et par kort jeg skulle have færdige - sådan er det jo.
Jeg tror også jeg kommer til at lave flere af de album - de er ret fede! Lige mig. Glæder mig til "datoer" - heheee.... jeg tror da ikke jeg har din mail... har jeg?

10na sagde ...

Hvor er det bare et flot album, stilen er bare så lækker. KH 10na

Stinne sagde ...

tak for hyggeligt selskab, og tak for kærlig indspark når jeg jabbede lidt for hurtigt afsted. Det er blevet et lækkert album du har fået ud af det - og jeg vil meget gerne se dig igen en anden gang på kursus!

Anna Marie sagde ...

Hejsa Vibeke, tak for sidst, jeg nød virkelig at være samen med Jer øvede scrappere. følte godt nok slet ikke jeg kunne følge med, men det var lærerigt og smadder hyggeligt, håber jeg får lov til at være med en anden gang :-) det er blevet superflot dit album, jeg har ikke haft tid til at arbejde videre med mit, men har meget lyst til at prøve igen med flere albums, de er simpelthen seje. Ses en anden gang :-) Kh Anna Marie
( din genbo i lørdags)

Marianne sagde ...

Wow, sikke dog et super lækkert minialbum - synes det er vildt sejt, at du er sprunget ud i det - og har fundet ud af, at du godt kan lide at lave dem :)
Tror måske det er en af de ting, hvor man enten kan lide dem - eller slet ikke. Jeg hører til den sidste slags - i hvert fald, hvis jeg selv skal lave dem... Dog synes jeg rigtig godt om at kigge på dem, hvis andre har lavet dem. Jeps - en længere smøre - ville jo egentlig bare sige, at du virkelig har lavet et super skønt album!

morkaren sagde ...

Sikke et dejligt minialbum du har lavet, og så af bokserhund, vi har også haft bokserhunde, jeg ved ikke om du har set det minde/minialbum jeg har lavet af mine dejlige bokserhunde. v.h. morkaren.